Categorie: bedrijfsnieuws | Gepubliceerd: 27 december 2010

Van Gansewinkel scoort met klantenonderzoek

De klanttevredenheid over Van Gansewinkel is in 2010 verder verbeterd.

Klanten geven de afvaldienstverlener en grondstoffenleverancier gemiddeld een 8,2 tegen de 8,1 van vorig jaar. Dat blijkt uit onderzoek van onderzoeksbureau Integron. Hiermee presteert Van Gansewinkel beter dan de 7,5 die gemiddeld in de sector Facilitaire dienstverlening wordt gegeven.
Integron interviewde ruim 1.200 Nederlandse en Belgische klanten van Van Gansewinkel uit verschillende branches en van verschillende grootte. Klanten gaven onder meer hoge cijfers voor de dienstverlening en de vriendelijkheid van de medewerkers. Zo kregen chauffeurs als het gaat om vriendelijkheid een 8,6 en worden binnendienstmedewerkers gewaardeerd met een 8,4. De waardering voor de klachtenafhandeling verbeterde in 2010, terwijl het aantal klachten verminderde.

Meer weten over Renewi Nederland BV?

» Bekijk de profielpagina op AfvalOnline of ga direct naar de website