Categorie: Bedrijven | Gepubliceerd: 12 mei 2004

Geesink centraliseert service in Emmeloord

De Geesink Norba Group heeft de verkoop en service ondersteuning voor klanten in Nederland, België en Luxemburg gecentraliseerd in Emmeloord.

Door de verkoopmedewerkers en de serviceondersteuning (in totaal meer dan 75 mensen) op één centrale locatie te concentreren wil men een betere service verlenen. Klanten hebben een directe communicatie met de helpdesk en daardoor kunnen onderdelen binnen 24 uur bij de klant worden afgeleverd. Verder zijn er zestien servicebussen in de Benelux bescikbaar. Afvalinzamelaars kunnen ook voor de servicecentra in Amsterdam, Emmeloord en Duiven kiezen. Bij de helpdesk werken vijf service-experts die 24 uur per dag telefonisch bereikbaar zijn. De Benelux branche is gevestigd in Emmeloord; het kantoor in Zemst, België, wordt niet langer gebruikt.

Meer weten over Geesinknorba?

» Bekijk de profielpagina op AfvalOnline of ga direct naar de website